Masz pytania?   +48 503 101 422    +48 504 789 294      biuro@mybed.pl

Reklamacje

Pojawił się problem z Twoim zamówieniem? Nasz dział reklamacji jest tu po to, żeby Ci pomóc. 



W celu zgłoszenia reklamacji - prosimy o wypełnienie poniższego formularza: 

Formularz reklamacji - KLIKNIJ TUTAJ

 

Co przygotować, aby poprawnie wysłać zgłoszenie? 

  • Nr Twojego zamówienia ( składa się z 5 cyfr - widoczny jest w potwierdzeniu zamówienia oraz w panelu klienta po zalogowaniu się na naszej stronie )
  • Imię i Nazwisko ( zgodne z danymi w zamówieniu ) 
  • Zdjęcia / filmy przedstawiające zgłoszony problem

Prosimy o poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza reklamacyjnego oraz o załączenie dobrej jakości zdjęć/filmów, na których będzie widoczna zgłaszana wada. 

 

Co dalej? 

Nasz wykwalifikowany zespół działu reklamacji przeanalizuje zgłoszenie i skontaktuje się z Państwem telefonicznie oraz e-mailowo niezwłocznie po wydaniu decyzji reklamacyjnej. 

 

Dziękujemy :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium