payudo 20x0% RRSO 0%
safeGwarancja 24 miesiace na wszystko
credit cardBezpieczne płatności
mail biuro@mybed.plphone +48 503 101 422
credit cardBezpieczne płatności
acount
basket 0

empty basket

Twój koszyk jest pusty

Zaloguj się lub zarejestruj, aby w pełni 
korzystać ze sklepu

Twój koszyk
suma: 0,00 zł Do kasy
menu
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Realizacja zamówienia i dostawa

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zależny jest od danego produktu. Widoczny jest w ofercie. Po zakończeniu produkcji - zamówienie dostarczane jest w ciągu 3-5 dni roboczych.

Czy czas realizacji liczony jest razem z transportem?

Czas realizacji dotyczy procesu produkcji zamówienia. Po zakończeniu produkcji - zamówienie dostarczane jest w ciągu 3-5 dni roboczych.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia w okresie świątecznym?

Czas realizacji zależny jest od danego produktu. Widoczny jest w ofercie. W okresie przedświątecznym wypadającym w grudniu, z uwagi na zwiększoną ilość zleceń transportowych, czas dostawy może ulec wydłużeniu. O ewentualnym wydłużeniu informujemy na bieżąco z odpowiednim wyprzedzeniem.

Czy dostanę powiadomienie o wysyłce, tak abym mógł/mogła przygotować się na odbiór?

Tak, zostanie wysłane powiadomienie SMS z planowaną datą i godziną dostawy, na które należy odpowiedzieć - TAK/NIE. W przypadku odpowiedzi NIE, kolejna dostawa zostanie zaplanowana w ciągu 5 dni.

Czy zamówienie zostanie wniesione?

Tak, jeśli przy składaniu zamówienia została dodana "usługa wniesienia". Jest to opcjonalna usługa.

Czy zamówienie zostanie wniesione?

Tak, jeśli przy składaniu zamówienia została dodana "usługa wniesienia". Jest to opcjonalna usługa.

Ile trwa dostawa z wniesieniem?

Zamówienia z opcją wniesienia dostarczane są w ciągu 5-7 dni roboczych.

Czy wniosę zamówienie przez klatkę schodową?

Tak, produkty pakowane są w taki sposób, aby można było je bezpiecznie wnieść również przez klatkę schodową.

Czy realizujemy usługę montażu?

Tak, jeśli przy składaniu zamówienia została dodana "usługa montażu i sprzątania". Jest to opcjonalna usługa.

Na czym polega usługa sprzątania przy montażu?

Po zakończesu procesu montażu, monterzy wyniosą opakowanie produktu do wskazanego przez Państwa miejsca np. osiedlowego kontenera.

Czy oferujecie usługę utylizacji starego łóżka / materaca?

Niestety nie zajmujemy się utylizacją produktów.

W ilu paczkach wysyłane jest zamówienie?

Jest to zależne od modelu łóżka, większość łóżek wysyłana jest w 2-3 paczkach.

Jaki kurier dostarcza zamówienie?

Produkty dostarczane są firmą transportową SPT oraz naszym własnym transportem. Mniejsze produkty (np. próbki, kołdry, poduszki) wysyłane są kurierem DPD, INPOST oraz do Paczkomatu INPOST.

2. Sklep, producent i informacje o firmie

Czy mamy sklep stacjonarny?

Tak, zapraszamy do naszego Showroomu we Wrocławiu, Showroomu w Katowicach oraz Showroomu w Poznaniu

Czy jest to produkt polski czy importowany?

Wszystkie oferowane przez nas produkty zostały wykonane w Polsce.

3. Personalizacja i usługi dodatkowe

Czy montujemy łóżko?

Tak, jeśli przy składaniu zamówienia została dodana "usługa montażu i sprzątania". Jest to opcjonalna usługa.

Czy można wykonać panele tapicerowane?

Tak, prosimy o wcześniejszy kontakt drogą telefoniczną lub e-mail. Przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę.

Czy można zmienić tkaninę na inną?

Niezwłocznie po złożeniu, zamówienie zostaje przekazane do produkcji wg. wybranej konfiguracji. Prosimy o kontakt w ciągu 1 dnia roboczego w przypadku zmiany tkaniny.

Czy wykonujemy meble na wymiar?

Niestety nie produkujemy mebli na wymiar. Jeśli jednak chcą Państwo dokonać zmiany w produkcie, który mamy w ofercie – prosimy o kontakt. Jesteśmy otwarci na współpracę.

Czy mogę zamówić łóżko bez wezgłowia?

Tak, posiadamy w ofercie łóżka Simple, Simple Twin oraz łóżka kontynentalne bez wezgłowia ( tutaj linki ). Jeśli jednak chcą Państwo spersonalizować inny mode - prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

4. Wymiary, konstrukcja, materiały i technologia

Czy można zamówić próbki tkanin?

Tak, można dowolne próbki tkanin - kliknij tutaj.

Czy próbki są darmowe?

Nie, koszt zakupu próbki wynosi 5,99 zł. Próbki można zwrócić w ciągu 14 dni i otrzymać zwrot pieniędzy. Zwrotu można dokonać bezpłatnie za pomocą serwisu: https://szybkiezwroty.pl/pl/mybed

Jaka jest szerokość całkowita łóżka?

Dokładna szerokość łóżka widoczna jest na zdjęciu z wymiarowaniem (szerokość całkowita).

Czy można zmienić długość łóżka?

Tak, jednak nie we wszystkich modelach łóżek. Można dokonać takiej zmiany w łóżkach kontynentalnych (dostępne w konfiguratorze). Dostępne długości opcjonalne to 190 cm oraz 220 cm.

Jaki materiał wybrać?

Z uwagi na różne potrzeby klientów - tę kwestię zostawiamy Państwu. Posiadamy szeroką paletę tkanin, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Zachęcamy do obejrzenia naszego poradnika, który ułatwi wybór tkaniny Zobacz wideo poradnik

Który materiał jest najlepszy?

W naszej ofercie posiadamy tylko wyselekcjonowane i przetestowane przez nas tkaniny. Każda z nich ma swoje indywidualne atrybuty, jednak wszystkie oferują niezmiennie wysoką jakość.

Czy materac w łóżkach młodzieżowych się zsuwa?

Nie, łóżko zostało skonstruowane tak, aby materac stabilnie opierał się na konstrukcji.

Czy można przyczepić topper / materac?

W celu dodatkowego mocowania toppera lub materaca, polecamy zastosowanie większego prześcieradła z gumką, które umożliwia zaczepienie w rogach łóżka.

Czy warto zmienić stelaż drewniany na metalowy?

Zarówno stelaż metalowy, jak i drewniany wykonany jest z najwyższej jakości materiałów. Na korzyść stelaża metalowego dodatkowo przemawiają standardowo zamontowane podnośniki gazowe, które ułatwiają podnoszenie materaca.

Ile jest szczebelków w stelażu?

Stelaż posiada 34 szczebelki, po 17 na każdą stronę łóżka.

Jaki jest rozstaw szczebelków w stelażu?

Rozstaw szczebelków wynosi ok. 6 cm.

Jakie sprężyny montowane są w materacach?

W materacach PROFOAM dostępnych w naszej ofercie, stosowane są najwyższej jakości sprężyny kieszeniowe 7-stefowe.

Co oznacza łóżko kontynentalne?

Łóżka kontynentalne wyróżniają się wyższą konstrukcją boków. Posiada pojemne skrzynie do przechowywania oraz wysokiej jakości materac kieszeniowy 7-strefowy, wbudowany w górną część.

Jaką wysokość wezgłowia powinienem wybrać?

Tą kwestię pozostawiamy Państwu, aby wybrać wymarzony rozmiar. Standardowa wysokość łóżka klasycznego to 90 cm, natomiast łóżka kontynentalnego to 115 cm.

Czy tył łóżka jest tapicerowany?

Standardowo tył łóżka wykończony jest czarną fizeliną. Opcjonalnie możemy wykończyć tył łóżka tkaniną główną. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Wkrótce w naszym konfiguratorze pojawi się opcja wyboru tapicerowania tyłu łóżka.

Z czego wykonany jest spód pojemnika na pościel?

Spód pojemnika wykonany jest z wytrzymałej, laminowanej płyty wiórowej.

Czy mogę w pojemniku przechowywać cięższe przedmioty?

Pojemnik przystosowany jest do przechowywania pościeli lub drobnych przedmiotów.

Jaka jest głębokość pojemnika na pościel?

Głębokość pojemnika zależna jest od modelu łóżka – szczegóły w opisie produktu.

Czy każdy materac pasuje do łóżka MyBed?

Wszystkie materace dostępne w naszej ofercie są zgodne z naszymi łóżkami, Jeśli posiadają Państwo własny materac, prosimy o sprawdzenie zgodności wg. specyfikacji zakupionego materaca.

5. Gwarancja i reklamacje

Czy można zwrócić łóżko?

Z uwagi na produkcję łóżka pod indywidualne zamówienie, niestety zwrot z tytułu odstąpienia od umowy nie jest możliwy.
Przeczytaj regulamin

Czy łóżko posiada gwarancję? Jaki okres?

Tak, wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją.

Jak realizowana jest gwarancja/reklamacja?

Serwis gwarancyjny oraz reklamacyjny realizowany jest w systemie Door-to-door.

Co jeśli łóżko dotrze uszkodzone / wadliwe?

Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Jeśli pojawi się problem z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne wysłanie zgłoszenia poprzez formularz dostępny – tutaj.

6. Montaż i składanie

Czy meble dostarczane są w całości czy trzeba je składać?

Produkty dostarczane są w kilku większych elementach do samodzielnego montażu. Proces montażu został zaprojektowany, tak aby było to możliwie jak najprostsze. Do zamówienia dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu.

7. Prezentacja produktów

Czy na stronie są prawdziwe zdjęcia?

W ofercie widoczne są zarówno aranżacje komputerowe, jak również prawdziwe zdjęcia produktu. Wszystkie zdjęcia odzwierciedlają rzeczywisty wygląd oferowanego produktu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chętnie udzielimy Ci wszelkich dodatkowych informacji i pomożemy rozwiązać Twój problem!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium