payudo 20x0% RRSO 0%
safeGwarancja 24 miesiace na wszystko
credit cardBezpieczne płatności
mail biuro@mybed.plphone +48 503 101 422
credit cardBezpieczne płatności
menu
basket 0

empty basket

Twój koszyk jest pusty

Zaloguj się lub zarejestruj, aby w pełni 
korzystać ze sklepu

Twój koszyk
suma: 0,00 zł Do kasy
acount
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
Realizacja zamówienia

Jak przebiega realizacja zamówienia w MyBed?

Nie możesz doczekać się momentu, gdy zamówienie z MyBed do Ciebie dotrze? Doskonale to rozumiemy! Dlatego przystępujemy do pracy od razu po wpłynięciu Twojego zamówienia, o czym na bieżąco będziemy Cię informować. Pamiętaj jednak, że w ofercie MyBed.pl znajdują się produkty o różnym czasie realizacji, jak łóżka tapicerowane, pufy, poduszki, kołdry czy dodatki. Te ostatnie wysyłamy do 24h od zaksięgowania wpłaty, natomiast każde łóżko tapicerowane oraz pufy robimy na Twoje indywidualne zamówienie. Większość łóżek wykonujemy w ciągu maksymalnie 7 dni, chociaż niezbędny czas produkcyjny wynosi około 2 tygodnie.

Tak, to oznacza chwilę wyczekiwania, ale nigdzie nie znajdziesz dwóch dokładnie takich samych mebli i to czyni nasze produkty wyjątkowymi!

Zobacz proces realizacji zamówienia

 

Zamówienie złożone. Co dalej?
Tak, złożenie zamówienia to pierwszy etap, który rozpoczyna cały proces realizacji. Od tego momentu to prawdziwa podróż, która zakończy się dostarczeniem gotowego produktu pod wskazany adres. Dla Twojej wygody i pewności, poniżej zamieszczamy wszelkie przydatne szczegóły. Sprawdź, jak wygląda realizacja Twojego zamówienia krok po kroku!

01. Złożenie zamówienia

Wymarzony produkt znaleziony? Świetnie! Na tym etapie możesz dowolnie konfigurować wybrany model mebla. Każdy wskazany przez Ciebie szczegół zostanie uwzględniony podczas produkcji. A możliwości jest naprawdę wiele! Po udanej konfiguracji dodaj produkt do koszyka, podaj niezbędne dane i opłać zamówienie.

02. Potwierdzenie

Bezpośrednio po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem jego wpłynięcia i wszystkimi niezbędnymi szczegółami.

03. Ponowienie płatności (opcjonalne)

Jeżeli z jakichś powodów podczas składania zamówienia nie udało Ci się dokonać płatności to w mailu potwierdzającym znajdziesz również link do bezpiecznego ponowienia tego etapu. Po dwóch dniach otrzymasz mail z przypomnieniem, gdy złożone zamówienie nadal pozostanie nieopłacone.

04. Zamówienie w realizacji

Drogą mailową poinformujemy Cię, gdy opłata zostanie zaksięgowana. To także moment, w którym Twoje zamówienie trafia do realizacji.

05. Gotowe do wysyłki

Otrzymasz od nas potwierdzenie, gdy zamówienie będzie gotowe i zostanie odebrane przez firmę transportową. To już prawie koniec podróży!

06. Dostawa

Po odbiorze przesyłki przez firmę transportową otrzymasz wiadomość SMS z proponowaną datą dostawy. Nie będzie Cię w domu? Odpisz „NIE”, a wskażemy jeszcze maksymalnie dwa możliwe terminy.

W MyBed dbamy o naszych klientów!
Na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia dokładamy wszelkich starań, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Wiemy jednak, że zawsze mogą pojawić się przeróżne pytania. Dlatego jeżeli potrzebujesz pomocy podczas składania zamówienia lub wsparcia już po jego otrzymaniu to skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Odpowiemy na każde z nich, pomożemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości – zawsze możesz liczyć na fachową pomoc od MyBed!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium