Masz pytania?   +48 503 101 422     +48 609 451 161        biuro@mybed.pl

Co może pójść nie tak ? czyli dlaczego gwarancja na materac ma znaczenie
Co może pójść nie tak ? czyli dlaczego gwarancja na materac ma znaczenie

Co może pójść nie tak, czyli dlaczego gwarancja na materac ma znaczenie



Na rynku znajdziemy obecnie tysiące różnych modeli materaców. Możemy dobrać nie tylko ich długość, szerokość, grubość czy twardość, ale także materiały, z których zostały wykonane. Wiele dostępnych modeli kusi przy tym niską ceną. Tak niską, że sporo osób zastanawia się, po co im w ogóle gwarancja na materac, skoro w razie problemów po prostu sprawią sobie nowy, tani egzemplarz. W dzisiejszym wpisie wyjaśniamy, co może pójść nie tak podczas zakupu, transportu i samego użytkowania materaca oraz dlaczego materac z gwarancją to zawsze dobry wybór.

 

MyBed – własny, bezpieczny transport materacy (bez zwijania!)

 

Zanim przejdziemy do spraw związanych stricte z gwarancją na materac, przyjrzyjmy się bliżej kwestii jego transportu do klienta. Dość popularną metodą jest bowiem przesyłanie materaca zwiniętego np. w rulon. Czy to dobre rozwiązanie? Niekoniecznie. Nawet jeśli taki materac zostanie owinięty folią, a jego brzegi dodatkowo zabezpieczone, to i tak istnieje spore ryzyko uszkodzeń. Pół biedy, gdy kupiony materac to po prostu sama pianka, bez żadnych innych dodatków. Gorzej, gdy zwinięty w rulon zostanie egzemplarz wyposażony w delikatne sprężyny kieszeniowe, przekładki filcowe czy w matę kokosową. W MyBed doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest bezpieczeństwo materaca w drodze. Dlatego nasze modele dostarczamy do klienta własnym transportem. I nigdy, ale to nigdy ich nie zwijamy.

 

Zwrot lub wymiana materaca? Uwaga na nieuczciwych sprzedawców!

 

No dobrze, to teraz zastanówmy się, co poza samym transportem może pójść nie tak. Otóż może się na przykład zdarzyć, że sprzedawca przyśle nam materac o innych wymiarach niż sobie życzyliśmy albo w ogóle pomyli modele. Zwrot i wymiana takiego egzemplarza nie powinny być niby problemem, o ile nie kupiliśmy go od osoby prywatnej bądź od firmy wysyłającej materace np. z Chin. A jednak w sieci aż roi się od negatywnych opinii na temat sprzedawców (również krajowych), którzy w podobnych sytuacjach zwyczajnie odmawiają przyjęcia zwrotu bądź dokonania wymiany towaru. I choć z prawnego punktu widzenia to niemal zawsze klient ma rację, nie zawsze chce mu się „szarpać” z nieuczciwym sprzedawcą.

 

Dlaczego warto kupić materac z gwarancją?

 

„Po dwóch tygodniach w materacu zrobiło się nieestetyczne wgłębienie”, „Jedna ze sprężyn przebiła się przez materiał i raniła mnie w nogę”, „Po wypraniu w pralce pokrowiec się zbiegł i teraz nie można założyć go na materac” – to tylko przykładowe wypowiedzi użytkowników, którzy postanowili kupić materac u przypadkowego sprzedawcy. Wiele wad modelu wyjść może zresztą nie od razu, a na przykład po roku czy po kilku latach użytkowania. Jeśli kupiliśmy egzemplarz z gwarancją, zwykle nie będziemy mieć problemu, by wymienić go na nowy bądź odzyskać wydane pieniądze. Gdy jednak gwarancji na materac nie było, zwyczajnie będziemy musieli pogodzić się ze stratą lub naprawiać materac na własną rękę, co zwykle nie jest sprawą prostą.

 

Aż 5 lat gwarancji na materace zakupione w MyBed

 

Odpowiadając na pytanie zadane na początku tego wpisu trzeba stwierdzić, że zarówno podczas zakupu, transportu, jak i późniejszego użytkowania materaca wiele rzeczy może pójść nie tak. Pamiętaj, że dobry materac to zakup na wiele kolejnych lat. Dlatego bez względu na to, czy zamierzasz kupić model ekonomiczny, czy też bardziej zaawansowany (o tym, jak wybrać materac do spania przeczytasz więcej w tym wpisie), koniecznie upewnij się, że jest to materac z gwarancją. W MyBed na nasze modele dajemy aż 5 lat gwarancji. Dlaczego? Ponieważ jesteśmy pewni ich najwyższej jakości. Nie czekaj i już dziś sprawdź naszą ofertę łóżek i materacy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl